-och sen då?

Hej. I helgen fick jag riktig panik över mitt liv och vad som ska hända efter studenten. Jag är så van att veta exakt vad som ska hända och vill ha allting planerat in i minsta detalj hela tiden. Men nu står jag inför en massa val hit och dit och för första gången i mitt liv så har jag ingen plan. Det känns otroligt skrämmande men ändå lite pirrigt i magen. Jag måste lära mig att ta en dag i taget, för då tror jag att allting kommer lösa sig. Innerst inne vet jag att det kommer bli bra. Jag kommer, förhoppningsvis, hitta sommarjobb och jobb samt att jag kommer hinna fundera ut vad jag vill göra resten av mitt liv. Men det är svårt...haha och det roliga, men ändå läskiga, var att mitt horoskop stämde in på allt jag fruktade för i helgen.
Ni kan hitta era horoskop här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0