tis 12 nov

Hej! Nu är måndagen förbi och en ny vecka är igång. Längtar tills på fredag eftersom mitt huvud redan börjar strejka. "Snälla Hannah dra ner på tempot", "Måste du verkligen göra allt det där idag...". Trots att jag vet om att jag gör allt för mycket saker samtidigt och säger ja till saker som jag vet att jag egentligen inte har tid med, så tillåter jag mig själv att göra det iallafall.
 
 
MEN, i helgen så ska jag och min familj åka till ett spa, som jag fick i 18-års present, och tillbringa några mysiga dagar där. Jag längtar ihjäl mig efter mitt aljbad och massage, och att för en gångs skull koppla av. Stackars huvud. Dock är det mycket som ska göra innan dess. Plugga körkort, inlämningar, redovisningar, motorvägskörning, körlektioner, träningar och lappskrivande osv osv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0