Lundsbrunns Kurort

Och så var det söndag igen. Kan inte förstå att helgen redan är över. Sparesan med familjen kunde dock inte blivit bättre. Underbara behandlingar, god mat, mysigt umgänge, musik och ångbastu. Precis sånt som gör att man känner att man lever, att man faktiskt får unna sig själv bra saker ibland. Mina behandlingar var först ett örtbad då jag fick välja oljor efter sinnesstämmning, jag tog energi. Efter det var det en timmer helkroppsmassage som var behövlig. Nu längtar jag bara tills den 7 december då jag och mitt hjärta ska åka till stockholm för att gå på musikal och bara njuta av livet. Något som jag borde göra oftare. Njuta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0