jag vill inte bli vuxen

Tjenare! Just nu så sitter jag med tjejerna i korridoren och pratar om körlektioner. Och trots att jag inte fyller förens i oktober så börjar jag känna mig stressad. Hur ska jag hinna lära mig allting? Bella och Linda (de ända som hittils börjat gått på lektioner) berättar om att man backar upp för backar, start i backe osv och det är jag sååå dålig på, haha. Plus att jag känner mig stressad över vilken körskola jag ska gå på. Någon som har något tips? Taaack isåfall. Mvh stressad tjej. 

Kommentarer
Postat av: astrid

gå på SE!!! ligger mitt emot godsmagasinet, stora parkeringen där man svänger in vid kuriren. centralt och bra, och asgulliga körskollärare!

Svar: jag har tänkt gå där, så det är bra alltså? :)
Hannah Pettersson

2013-03-08 @ 11:58:23
URL: http://astridmk.blogg.se
Postat av: Bella

Jag går på Sjögrens. Super härligt där. Teorilektionerna där är verkligen inte tråkiga! De är super härliga lärare där :) Så jag skulle gå där om jag var du ^^

2013-03-11 @ 09:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0