bra dag

Stax innan 10 imorse så gick jag ut för att ta en långpromenad runt djulö. Riktigt skönt faktiskt och jag tror nog att jag ska försöka börja att gå på morgnarna. När jag kom hem hann jag inte men än ta av mig skorna innan jag fick ett samtal utav mormor som snällt nog bjöd mig på lunch. Så jag tog med mig körkortsböckerna och cyklade dit. Mormor bjöd även på melon och jordgubbar i solen, så sjukt gott. När jag kom hem sen så bytte jag snabbt om till bikini (obs jag var as varm och önskade mer än någonsin att jag hade en pool, hahah) och la mig ner och solade. Det är precis vad jag gjort fram tills nu. Förhoppningsvis fick jag lite färg iaf. Hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0