3 years

Hej! Ikväll så har jag vart ute och försökt fotat lite fotouppgifter tillsammans med mami, gick väl inte riktigt som jag tänkt mig men en bild blev klar iaf. Efter att ha skrattat åt alla konstiga bilder vi lyckades ta så började vi firandet åt Frasse, som idag blir 3 år gammal. Vi åt smörgåstårta (och det gjorde vi inte bara för att frasse fyllde, utan även för att min mamma tyckte att vi hade grillat så mycket på sistone) och sedan fick frasse sina efterlängtade presenter i form av lite "lyxigare" ben som han har stått och sniffat efter hela kvällen. Söt. Nu är min mage full av smörgåstårta så ska därför släcka lampan och somna innan jag hamnar i matkoma. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis till Frasse:)Hoppas han gillade smörgåstårtan!!

2013-06-05 @ 11:15:46
URL: http://haannahp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0