11.04

Hej! Nu är vi inne på sista veckan i skolan innna det blir sommarlov. Kan inte fatta att mitt år i tvåan redan är slut och att jag vid den här tiden om ett år så sitter jag och har fullt upp med studentplanerande. Wiii. Känns nyss som att jag började ettan och hörde ifrån alla vuxna att ta jag skulle ta vara på gymnasietiden för den går så otroligt snabbt, och det har den verkligen gjort också. Om en vecka jobbar jag förhoppningsvis och idag ska jag iväg på möte för alla vikarier och på onsdag är det brandutbildning. Gah jag har så mycket saker att göra den här veckan att på fredag lär jag somna som en stock och aldrig mer vilja resa mig upp igen, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0