64 svar

1. Vad är ditt mellan-namn? Evelina

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Är ganska nöjd med mitt namn som jag har nu. Men mitt favorit namn är annars Elsa, hihi.

3. Är du i ett förhållande nu? Yes ♥

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Ett år och några dagar.

5. Vem var du tillsammans med sist? mitt ex

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Yesbox.

8. Vem vet mest om dig? Systra mi, Erik och mina närmsta vänner. 

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är med Erik eller patajar med mina vänner. 

10. Bästa filmen du någonsin har sett? No idéa, kollar mest på serier. 

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du testat droger? Nej

13. Röker du? Nej

14. Snusar du? Nej uäk

15.. Saknar du någon just nu? Ja

16. Hur mår du idag? Jag mår bra, tack. 

17. Hur många tabletter tar du dagligen? One

18. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var väl antaglilgen i skolan (haha roligt liv)

19. Bästa minnet från sommaren? Everything :)

20. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? London

21. När var du där? I höstas

22. Är du rasist? Nej 

23. Har du helt svenskt ursprung? Ja

24. Om nej, vart kommer du ifrån? -

25. Föredrar du svenska eller utländska killar? Insidan är det som räkans

26. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, många saker!

27. Sköter du skolan? Ja, jag gör så gott jag kan i alla fall. 

28. Vad hade du för betyg förra terminen? Kommer inte ihåg haha

29. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG eller A

30. Vilket ämne var det? Oj, inte så många ämnen. Men senast var det väl svenska.

31. Har du fått ig på ett prov? Ja tyvärr, hehe

32. Har du spelat/spelar du i ett band? Nope

33. Anser du dig vara intelligent? Eh...nje

34. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag var liten och älskade livet. 

35. Vilken var den värsta tiden då? Tiden i nian. 

36. Har du mått jättedåligt psykiskt? -

37. Varför? -

38. Har du haft sömnproblem? Nej 

39. Hur ofta gråter du? Det vet jag inte riktigt, men det händer väl att jag gråter.

40. Vad gör du när du mår dåligt? Äter choklad (haha tjejgrej) och pratar med Erik, han får mig alltid glad. 

41. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Familjen, Erik eller någon nära vän. 

42. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Haha konstig fråga..

43. Vilken klass går du i nu? SA11A

44. Vilken skola? Duvehomsgymnasiet

45. Har du varit otrogen någon gång? Nope. 

46. Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet

47. Är du stolt över dig själv? Ehm ibland

48. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Haha, absolut ingen aning. 

49. Vad får du ofta komplimanger för? Får inte så många komplimanger :)

50. Har du lätt att få folk att skratta? Svårt för mig att svara på, haha. Men jag har nära till skatt i alla fall. 

51. Cider elller öl? Cider.

52. Har du några talanger? Haha, ehm...nej 

53. Vet du om någon är kär i dig? Ja, min pojkvän :)

54. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja det är klart

55. Vad står det i ditt senaste sms? Går nu :)

56. Hur lång är du? 164 eller något sånt

57. Hur mycket väger du? Jaduuuu

58. Vilken storlek har du på kläderna? Oftast 36 eller S, men ibland 34. 

59. Vem ringde du senast? Älskling♥
60. Vem kramade du senast? Morfar
61. Gillar du någon? Haha yeees. 
62. Vem är din bästa tjejkompis? Haha, jag har 4 :)
63. Vem är din bästa killkompis? Erik och joniss :)
64. Har du svarat ärligt? Absolut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0