life is good

Hej! Nu sitter jag i fotöljen in virad i en filt, äter en mandarin och pluggar franska. Fast det har jag egentligen gjort sen några timmar tillbaka. Så känner att huvudet börjar värka lite smått, vilket är ett tecken på att det får räcka för idag. Haha. Kan berätta att jag fick tag på en "ny" laddare idag, som tur var. Fast först så skulle jag inte få någon laddare under tiden som min var på lagning. Hur nu jag skulle klara mig utan en laddare i några veckor? Kontisgt. Men jag lyckades i alla fall fixa till mig en ny del till min laddare som gjorde att den fungerar nu igen. Jippie. Ne, nu ska jag stänga ner datan och ta det lugnt. Tror jag behöver det, i väntan på att Erik snart kommer hit och agerar nattgäst, eftersom att jag har sovmorgon till 10.40 imorgon. Love life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0