onsdagen den 9 maj

Godmorgon! Vaknade upp med världens träningsvärk efter springturen igår, så det känns att det ger reslultat. Nu jävlar. Hehe. Idag skippade vi sovmorgonen och hade engelskan på morgonen istället för i eftermiddag. Så vi slutar runt 11.30 någonstans, istället för 12.45. Så himla skönt! Så direkt efter skolan åker jag och tjejerna ner på stan för att ta en mysfika och fixa lite annat. Jag ska bland annat köpa en freebra till min klänning. Är det någon som vet om det fungerar? Jag har aldrig haft en sådan förut, hihi.

Kommentarer
Postat av: Ida Gärling

Jag har en sån! Den funkar bra, eller sådär men det är bättre ju mindre tuttar man har tror jag ;).

2012-05-09 @ 19:04:13
URL: http://idagarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0