när jag blundar

"Som en sjö utan vatten, som en lyckta utan ljus, ett liv utan färger det är inte du. Någon man ser när man blundar, som en ängel framför, någon som hjälper en att flyga när man glömt hur man gör. Kär utan känslor eller skratta utan ljud, ett liv utan färger det är inte du. Någon som glömt alla bekymmer, en kvinna med mod någon som fattar vad man säger, fast man talar utan ord."
Jag har haft Finlands bidrag till Eurovison song contest i huvudet hela dagen. Och desto mer jag lyssnar på sången så fastnar jag för texten. Den är riktigt fin. Jag vet inte om det är hennes brytnig på finska som gör hela låten så mysig eller om det är texten. Bra är den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: izabella

Låten var faktiskt riktigt bra! :)

2012-05-23 @ 22:48:14
URL: http://edrenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0