27 maj

Hej! Bröllopet igår blev riktigt lyckat, jag har till och med träningsvärk i vaderna eftersom att jag dansade så mycket igår. Idag har jag dock inte gjort så mycket, då jag och Erik somnade runt 4 inatt. Min pojkvän hade lyckats krocka med ett vildsvin på vägen in till stan sent inatt, då han skulle åka in till bröllopet för att va med mig. Så jag och pappa åkte ut till i skogen och hjälpte och hämtade honom. Men allting är bra med honom som tur är. Dock så är jag ganska trött nu, så måste väl gå och lägga mig snart. Hoppas ni haft en bra söndag i alla fall, kram!

Kommentarer
Postat av: astrid

SÅ SÖT du är hannis!

2012-05-27 @ 22:33:10
URL: http://jagastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0