strångsjö

Hej! Har vart ute hos Isabelle hela dagen. Jag fick rida på hennes häst, Pepsi, som hon lånat under veckan. Gud vad kul det var. Önskar verkligen att jag börjat rida som liten. Sen planerade hon och jag det mesta inför midsommar, så imorgon blir det mest storhandla och matlagning för min del. Vi hälsade även på deras nykläckta lilla kykling, super söt! Lite senare ikväll så kommer Erik och hämtar mig innan vi åker ut till Österåker och stannar där inatt, första natten för mig i deras nya hus. Hihi. Han har ju vart uppe i Stockholm nu i en vecka ungefär och jobbat och jag saknar honom sjukt mycket. Det ska bli så härligt att få träffa honom igen, innan han försvinner på söndag igen. Ha en fortsatt trevlig dag. Gammal bild på mig och Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0