Söndag

Eriks student firade igår var jätte trevligt. Åt otroligt god smörgåstårta och marängtårta. Senare på kvällen så träffade jag Ebba och Tanne, vi gjorde inget speciellt utan gick mest runt. Hihi. Idag så vaknade jag upp bredvid Erik och direkt efter vi vaknat så började cirkusen. Hela 6 fulla matlådor skulle fyllas med mat då han skulle ha matlådor till jobbet i veckan. Han åker till Stockholm imorgon och kommer hem på torsdag. När väl det var klart så åkte han och jag ut till Björkvik tillsammans med de andra i gymnastiklaget för att ha en lagkväll. Vi kollade på gamla filmer och skrattade gott. Men nu har jag precis blivit hemskjussad utav Erik och sitter i soffan och äter chips. Sa hejdå till Erik och gav honom säkert minst 100 pussar, hihi. Kommer sakna min grabb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0