min syster

En relation kan vara så mycket, man kan ha en relation till ett djur, till en familjemedlem, till en vän och så vidare. Men jag har en särskild relation till min syster Wilmah. Hon är tre år yngre än vad jag är, men ändå är vi så otroligt lika. Vi är inte bara lika till utseendet utan även på insidan, då vi tycker om samma saker. Vi gillar båda gymnastik och har under några år tränat och utövat det tillsammans, vi har även båda intresset för fotografi och kan därför dela den glädjen med varandra. Vi brukar även spela musik tillsammans, då jag spelar gitarr och hon piano. Vi sjunger och skrattar då det låter som om det är två kråkor som vrålar när vi försöker oss på opera, ibland låter det till och med så illa att hunden börjar yla. Det där var min inledning i texten jag skrev om min syster för ett tag sedan. Jag läste nyss igenom den och förstod hur fin relation vi verkligen har. Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: wilmah

älskar dig massor <3

Svar: älskar dig<3
Hannah Pettersson

2012-06-25 @ 23:22:40
URL: http://petterssonw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0