de senaste dagarna..

..har jag vart på Öland tillsammans med min familj och min pojkvän. Vi var där ifrån söndag till torsdag och under den tiden så badade vi massor och solade. Jag tror nog att det är den ända sommarvärme jag kännt den här sommaren. Som varmast var det omkring 30 grader tror jag, så det fanns ingenting att klaga på. På fredagen så åkte jag och Erik ut till honom tidigt på morgonen för att hjälpa hans pappa att måla huset och fixa lite i trädgården. Vi blev kvar där tills idag, så jag kom hem för bara en stund sedan. Nu håller jag på och fixar lite inför mitt sommarjobb som jag börjar på imorgon. Så kläder tvättas, mat ska fixas osv. Så det är vad jag ska dona med resten av kvällen. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0