frihet

Ursäkta den usla uppdateringen under dagen, men jag har inte haft något intressant att skriva om. Har bara sprungit omkring hela dagen och det känns i kroppen, pulsen är hög som satan. Men nu är jag i alla fall hemma efter en trevlig kväll med tjejerna. Det är verkligen så skönt att bara prata ur sig allting med dom, love you all. Nu ska jag väl troligtvis sätta igång en film och lugna ner mig lite. Imorgon blir det lika stressigt. Åhhh. Jag vill ha sommarlov nu och sluta stressa och vara fri, som jag var i somras och i höstas, då jag var i Grekland och Egypten. Jag längtar verkligen tillbaka. Men mest av allt saknar jag Italien, där trivs jag som bäst.
Grekland 2011
Egypten 2011
Italien 2010 (2009?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0