tapeter

På förmiddagen har jag läst lite i min svenka bok som aldrig tar slut känns det som. Farmor och farfar tittade flrbi en stund också för att visa vilka tapeter de ska sätta upp hemma hos sig. Hehe. På tal om tapeter så håller vi på förfullt och gör om här hemma hos oss just nu. En dörr ut till uterummet öppnas imorgon och mamma och pappa ska tapetsera om sitt rum och det ska även jag göra. Så eftersom byggarna kommer att hålla till i mamma och pappas sovrum så kommer de flytta in till min systers rum och hon in till mig. Krångligt det lät, haha. Men nu ska hon bo inne hos mig i en vecka i alla fall. Får väl se hur det slutar. Men ni kommer att få se resultatet när rummet är helt klart. Men självklart ska ni få ett litet smakprov.
där är tapeten jag ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0