jag är inte förvånad

Jag hatar att vara stressad. Men av någon konstig anledning så kommer jag aldrig ifrån det. Skolan hjälper inte precis och jag börjar nästan fundera på om jag valt fel linje. Det är för mycket på samma gång och jag sover dåligt på nätterna, vilket gör att jag är as trött i skolan och knappt orkar någonting på träningarna. Jag klarar inte av att plugga på sju ämnen samtidigt. Ni får ursäkta mina negativa tankar och idéer, men just nu så är jag bara så trött på allt. Och det här som skulle bli en bra dag. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: astrid

Kämpa på hannah! du är grym och klarar det!

2012-02-01 @ 10:48:01
URL: http://astridmjornebrant.blogg.se/
Postat av: isabelle

du är duktig hannah, du klaarar det bra!

2012-02-01 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0