fotosugen

Har precis klivit innanför dörren efter en promenad hemifrån Oline. Resten av familjen äter medan jag sitter här och försöker vara lika duktig som mina klasskamrater och läsa igenom historian som vi har prov på nästa vecka. Så typiskt att man ska få läxor över lovet, tycker ni inte? Jag har även franska att läsa..nåväl. För övrigt så saknar jag våren, då solen lyst hela dagen i princip och snön smälter mer och mer. I sånna lägen, då solen lyser, så önskade jag att jag hade tid att ta med mig kameran ut och fotografera lite. Jag älskar att fota, men har oftast inte tiden och vill även ha fler objektiv och en blixt för att göra själva fotandet roligare och bilderna bättre. Men önska sig kan man ju alltid göra.
två superdåliga bilder på min kamera och mina objektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0