framtid

Åh jag är så sugen på att sluta skolan nu. Jag vill ha förändring och leva livet. Jag vill ändra min vardagliga stil och färga håret brunt. Jag vill ta studenten, och flytta till någon storstad tillsammans med Erik och plugga och påbörja min framtid. Börja jobba, bilda familj, skaffa hund, gifta mig och ha den där riktiga Svensson familjen. Visst är jag nöjd över att vara ung och 17, men vill ändå veta hur allting kommer bli i framiden. Men det ska bli ganska kul att bli vuxen ändå. Trots att det är många år kvar tills dess. Det är kul att drömma. 
 









Kommentarer
Postat av: Erik Olsson

Det kommer komma ska du se! Jag följer dig och vi kommer få en underbar framtid <3

Svar: aw baby <3 jag hoppas på en framtid med dig!
Hannah Pettersson

2012-08-30 @ 12:02:05
URL: http://imhtbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0