jag vill tacka...

Idag har det vart en bra dag. Jag har kännt mig positvi hela dagen och det var länge sedan jag mådde såhär bra utan anledning. Jag har även gått och funderat över allt det fina jag har omkring mig dagligen, jag borde uppskatta allting mer.
-
1. Jag har otroligt fina vänner, utan er vorre jag verkligen ingenting. Åh vad jag älskar er!
2. Min fina familj (och grattis pappa som fyller år idag!). Och min söta lilla hund som gör mina dagar, haha.
3. Snart fyller jag år, vilket betyder att jag kommer att bli uppvaktad och få en underbar dag.
-
Jag är verkligen glad över allting jag har. Tack. Verkligen tack. (Detta inlägg är särskilt inriktat emot mina vänner. Ni är så underbara och om ni bara visste vad ni betydde. Om man kunde mäta min kärlek till er i pengar skulle det bli mijoners miljoner, stjärnstopp. Nä fel, det går inte att mäta.) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: astrid

I LOVE YOU, hannah. Du är underbar <3

2011-09-27 @ 14:17:50
URL: http://astridmjornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0