vi kommer aldrig att dö

Efter 45 minuters bussresa, 4 tullar, några timmars väntan på flygplatsen och 5 timmars flygresa hem så är jag tillbaka ifrån Egypten. Jag har haft en alldeles underbar vecka där, med sol och bad, snorkling och trampbåt. Därav den urdåliga uppdateringen. Vi åkte tidigt som sjutton i torsdags så jag orkade inte skriva någonting då och att betala internet där nere kom inte på tal. Det var hur dyrt som helst. Men nu ska jag försöka sova lite då jag är helt slut. Yesbox.
tänk, jag var där

Kommentarer
Postat av: andré Emanuel Sterlinger aka batman <3

Naken Hanna pettersson på egyptens stränder? :I en sällsyn syn antar jag? :) (sällsyn syn... kan man säga så? :S)

2011-11-11 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0