WISHLIST ♥

desperate housewives boxen!
mitt fina Efva Attling halsband som jag fick i somras, men lyckades slarva bort. jag sparar fortfarande....
en snygg svart stålsträngad gitarr (kanske inte just denna på bilden...men nästan hehe)
ett macro objektiv, vet dock inte vilket ännu.
ett stativ till kameran, har velat haft ett länge nu (SNÄLLA MAMMA, tomten, PAPPA.....)
och...en blixt. Ja...jag vill mest ha nya saker till kameran mest så att jag kan komma igång och fota igen.
snygga dubbelörhängen, så praktika och snygga till allt!
-
Önskade jag hade pengar så att jag kunde unna mig allt detta. Skulle inte sitta fel. Men den ivriga väntan, den är inte så dum den heller faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0